UE
Unia Europejska
nieslyszacy WCAG 2.0

Tematy

w_teatrze_zycia.jpg

Teatr jest wielką metaforą ludzkiego życia. A jeśli cały świat stał się teatrem, to cóż dopiero świat barokowego dworu, regulowany ścisłymi rytuałami, z charakterystyczną dla tej epoki grą konwencji. Właśnie o tym traktuje ta książka – o dramatach i komediach triumfatora spod Wiednia i pana na Wilanowie - króla Jana III.



Co to jest ECHOCAST Polska?

Program ECHOCAST Polska powstał w celu aktualizacji materiałów ECHOCAST i dla zapewnienia wysokiej jakości szkoleń dzięki systematycznym pracom nad materiałami, szkoleniom i superwizji trenerów oraz certyfikacji.

ECHOCAST to materiały szkoleniowe przeznaczone do podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z odwiedzającymi. W 2014 roku Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie – za zgodą polskich partnerów projektu: Muzeum Zamkowego w Malborku i Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie, oraz Schloss Schönbrunn Kultur- und Betriebsges GmbH – zmodyfikowało stworzone w latach 2003–2006 materiały ECHOCAST, by dostosować je do aktualnych potrzeb polskich instytucji kultury. 

 

kontakt:
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
echocast@muzeum-wilanow.pl

drukuj
Podziel się:
Wykop Facebook
echocast certyfikat_1.jpg

Certyfikowani trenerzy ECHOCAST Polska (artykuł)

Certyfikowani trenerzy programu ECHOCAST Polska to osoby, które przeszły szkolenie z umiejętności trenerskich, znają zaktualizowane materiały ECHOCAST i po zdaniu egzaminu otrzymały certyfikat.

Echocast różne potrzeby.jpg

Program ECHOCAST Polska (artykuł)

Program ECHOCAST Polska powstał w 2015 r. w celu aktualizacji materiałów ECHOCAST i dla zapewnienia wysokiej jakości szkoleń dzięki systematycznym pracom nad materiałami, szkoleniom i superwizji trenerów oraz certyfikacji. ECHOCAST to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich. Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie aktualizuje, modyfikuje i rozwija owe materiały. Prowadzi również szkolenia trenerskie, organizuje egzaminy i wydaje certyfikaty.

Echocast trudne sytuacje.jpg

Moduł: „Rozwiązywanie trudnych sytuacji” (artykuł)

Szkolenie specjalistyczne, oparte na analizie konfliktów, pozwala rozpoznawać ich mechanizmy, rozwija umiejętności reagowania w sytuacjach trudnych, umożliwia ćwiczenie zachowań skutecznych i adekwatnych w danej sytuacji.

Echocast różne potrzeby.jpg

Moduł: „Różne potrzeby zwiedzających” (artykuł)

Szkolenie rozwija wiedzę o potrzebach różnych grup zwiedzających i możliwościach odpowiadania na ich oczekiwania (np. seniorów, dzieci, gości z niepełnosprawnościami, osób z różnych kręgów kulturowych, znanych osobistości, dziennikarzy). Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast doskonala obsluga.jpg

Moduł: „Doskonała obsługa klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie najwyższej jakości obsługi, wzmacnia postawy odpowiadające na potrzeby i oczekiwania zwiedzających i pozwala ćwiczyć skuteczną komunikację. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast wprowadzenie.png

Moduł: „Wprowadzenie do obsługi klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie wysokiej jakości obsługi, rozwija postawy sprzyjające współpracy z odwiedzającymi zgodne z procedurami obowiązującymi w instytucjach dziedzictwa. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.