nieslyszacy WCAG 2.0WCAG 2.0

Tematy

To pierwsze tego typu rozwiązanie, które całkowicie zrewolucjonizuje identyfikację dzieł sztuki pochodzących z grabieży wojennych. Dzięki aplikacji możliwa będzie automatyczna identyfikacja obiektu jedynie na podstawie fotografii wykonanej za pomocą telefonu komórkowego.


Program ECHOCAST Polska

ECHOCAST (European Cultural Heritage Organizations Customer Awareness Staff Training) to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich. Więcej o początkach materiałów szkoleniowych na stronie Międzynarodowego Centrum Kultury – do przeczytania: tutaj.

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie aktualizuje, modyfikuje i rozwija owe materiały za zgodą polskich partnerów projektu: Muzeum Zamkowego w Malborku i Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie, oraz Schloss Schönbrunn Kultur- und Betriebsgesellschaft m.b.H., do którego należy nazwa ECHOCAST, zastrzeżona jako Community Trade Mark. Prowadzi również szkolenia trenerskie, organizuje egzaminy i wydaje certyfikaty.

Zaktualizowane moduły szkoleniowe ECHOCAST

„Wprowadzenie do obsługi klienta instytucji kultury”
Szkolenie podkreśla role personelu pierwszego kontaktu i znaczenie wysokiej jakości obsługi, rozwija postawy sprzyjające współpracy z odwiedzającymi zgodne z procedurami obowiązującymi w instytucjach dziedzictwa.

„Doskonała obsługa klienta instytucji kultury”
Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie najwyższej jakości obsługi, wzmacnia postawy odpowiadające na potrzeby i oczekiwania zwiedzających i pozwala ćwiczyć skuteczna komunikacje.

„Różne potrzeby zwiedzających”
Szkolenie rozwija wiedzę o potrzebach różnych grup zwiedzających i możliwościach odpowiadania na ich oczekiwania (np. seniorów, dzieci, gości z niepełnosprawnościami, osób z różnych kręgów kulturowych, znanych osobistości, dziennikarzy).

„Rozwiązywanie trudnych sytuacji” (w przygotowaniu)
Szkolenie specjalistyczne, oparte na analizie konfliktów, pozwala rozpoznawać ich mechanizmy, rozwija umiejętności reagowania w sytuacjach trudnych, umożliwia ćwiczenie zachowań skutecznych i adekwatnych w danej sytuacji.

Tekst oryginalny I wersji polskiej wersji materiałów szkoleniowych ECHOCAST: Clare Gallagher, Judith Kölblinger, zespół projektu ECHOCAST; tłum. z jęz. niemieckiego: Marta Białokryty; tłum. z jęz. angielskiego, redakcja i adaptacja tekstu: Marek Stokowski, Muzeum Zamkowe w Malborku. Redakcja merytoryczna II wydania polskiego: Katarzyna Liwak-Rybak (trzy pierwsze moduły), Marta Walewska (trzeci moduł); Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

 

Informacji na temat programu ECHOCAST udzielają:
Katarzyna Liwak-Rybak i Paulina Skorwider
echocast@muzeum-wilanow.pl

drukuj
Podziel się:
Wykop Facebook
echocast certyfikat_1.jpg

Certyfikowani trenerzy ECHOCAST Polska (artykuł)

Certyfikowani trenerzy programu ECHOCAST Polska to osoby, które przeszły szkolenie z umiejętności trenerskich, znają zaktualizowane materiały ECHOCAST i po zdaniu egzaminu otrzymały certyfikat.

ECHOCAST_5.jpg

Rekrutacja na szkolenie trenerów ECHOCAST Polska | do 9 maja (artykuł)

Dołącz do trenerów programu ECHOCAST Polska! Szkolenie trenerskie to propozycja dla tych pracowników instytucji kultury, którzy odpowiadają za koorydnację pracy i/lub szkolenie osób w zakresie profesjonalnych bezpośrednich kontaktów ze zwiedzającymi, takich jak: edukatorzy, wolontariusze, przewodnicy, kuratorzy, personel dozorujący, wartownicy, kasjerzy.

Echocast wprowadzenie.png

Moduł: „Wprowadzenie do obsługi klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie wysokiej jakości obsługi, rozwija postawy sprzyjające współpracy z odwiedzającymi zgodne z procedurami obowiązującymi w instytucjach dziedzictwa. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast doskonala obsluga.jpg

Moduł: „Doskonała obsługa klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie najwyższej jakości obsługi, wzmacnia postawy odpowiadające na potrzeby i oczekiwania zwiedzających i pozwala ćwiczyć skuteczną komunikację. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast różne potrzeby.jpg

Moduł: „Różne potrzeby zwiedzających” (artykuł)

Szkolenie rozwija wiedzę o potrzebach różnych grup zwiedzających i możliwościach odpowiadania na ich oczekiwania (np. seniorów, dzieci, gości z niepełnosprawnościami, osób z różnych kręgów kulturowych, znanych osobistości, dziennikarzy). Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast trudne sytuacje.jpg

Moduł: „Rozwiązywanie trudnych sytuacji” (artykuł)

Moduł w przygotowaniu. Szkolenie specjalistyczne, oparte na analizie konfliktów, pozwala rozpoznawać ich mechanizmy, rozwija umiejętności reagowania w sytuacjach trudnych, umożliwia ćwiczenie zachowań skutecznych i adekwatnych w danej sytuacji.

echocast mam pytanie.jpg

Jak zamówić szkolenie pracowników? (artykuł)

Czego oczekujesz? To kluczowe pytanie do osób podejmujących decyzję o szkoleniu (np. dyrekcji, kierowników, liderów zespołów itd.). Podpowiadamy, nad jakimi kwestiami warto się zastanowić przed podjęciem działań.

echocast__baner_mały.jpg

Co to jest ECHOCAST Polska? (artykuł)

ECHOCAST (European Cultural Heritage Organizations Customer Awareness Staff Training) to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich.

echocast kółko i krzyżyk.jpg

Co to jest ECHOCAST? (artykuł)

ECHOCAST (European Cultural Heritage Organizations Customer Awareness Staff Training) to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich.