© Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
   |   06.03.2024

Praca w Dziale Administracji | zgłoszenia do 5 kwietnia

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie poszukuje pracownika do Działu Administracji.

Czym się zajmujemy?

  • głównym celem Działu Administracji jest zapewnienie efektywnego funkcjonowania Muzeum poprzez zarządzanie dokumentacją, zarządzanie majątkiem nieruchomym i ruchomym, komunikacją wewnętrzną i innymi aspektami związanymi z administracją;
  • współpracujemy z zewnętrzną firmą odpowiedzialną za BHP oraz zapewniamy środki ochrony osobistej, artykuły i narzędzia biurowe;
  • zarządzamy samochodami służbowymi i nadzorujemy pracę firmy odpowiedzialnej za utrzymanie porządku w pomieszczeniach biurowych.

Do Twoich zadań będzie należało m.in.:

  • administrowanie lokalami, w tym przygotowanie korespondencji, dokumentacji, obliczanie opłat czynszowych i eksploatacyjnych;
  • udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów;
  • przygotowanie zakupów zgodnie z procedurą PZP: usług, wyposażenia i materiałów niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Muzeum;
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapotrzebowań oraz opisu faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;
  • koordynacja umów cywilno-prawnych i zakresu prac zleceniobiorców;
  • prowadzenie spraw w zakresie umów użyczenia bądź wynajmu powierzchni lub samochodów służbowych;
  • prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z samochodów służbowych, w tym rozliczanie zużycia paliwa, dbanie o stan techniczny, organizowanie serwisów, przeglądów oraz napraw;
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi oraz z wywozem nieczystości stałych, gabarytów, odpadów zielonych, a także spraw w zakresie opłat oraz podatków lokalnych;
  • archiwizowanie dokumentów działu.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • komunikatywność;
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja;
  • rzetelność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • dokładność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

  • doświadczenie w administrowaniu budynkami, lokalami;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
  • pracę w muzeum, które realizuje ciekawy i różnorodny program;
  • stabilne wynagrodzenie;
  • możliwość doskonalenia zawodowego (udział w szkoleniach i kursach, także zagranicznych);
  • legitymację pracowniczą uprawniającą do bezpłatnego wstępu do muzeów wpisanych do Państwowego Rejestru Muzeów.

Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać do dnia 5 kwietnia 2024 r. na adres mailowy: rekrutacja@muzeum-wilanow.pl lub w wersji tradycyjnej na adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa (z dopiskiem: Rekrutacja –pracownik w Dziale Administracji).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów.

***

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych w procesie rekrutacyjnym jest Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie z siedzibą przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa. Z Muzeum można się skontaktować poprzez adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.
  2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeum-wilanow.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
    a) przepis prawa – w odniesieniu do zakresu danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie określonego w przepisach Kodeksu pracy: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
    b) prawnie uzasadniony interes Muzeum, w zakresie danych zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji;
    c) zgoda na przetwarzanie danych – jeżeli podane zostaną dodatkowe dane, których zakres nie wynika z przepisów Kodeksu pracy, zgoda na ich przetwarzanie zostanie wyrażona poprzez przesłanie aplikacji.
  5. Muzeum będzie przechowywało zebrane dane osobowe przez okres miesiąca od chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  6. W sytuacji nawiązania stosunku pracy dane osobowe zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, zostaną włączone w całości do akt osobowych pracownika na podstawie przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
  7. Muzeum będzie przekazywało dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na swoje zlecenie, w tym podmiotom obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z Muzeum i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
  8. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo: dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Muzeum, o którym mowa w pkt 4b, każda osoba ma prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.
  9. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych jest zgoda, o której mowa w pkt 4c, każda osoba ma prawo jej wycofania poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  10. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Muzeum lub z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe wskazane powyżej).
  11. Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy, w pozostałym zakresie jest dobrowolny. Bez podania obowiązkowych danych nie będzie możliwy udział w procesie rekrutacji prowadzonym przez Muzeum.