PL EN
Unia Europejska
Unia Europejska
nieslyszacy
PL EN
Unia Europejska
Unia Europejska

Nowe szkolenie Echocast | „Współpraca – klucz do rozwoju instytucji”

Echocast, Współpraca.png

Zapraszamy do zapoznania się z nowym modułem przygotowanym w ramach programu ECHOCAST Polska: „Współpraca – klucz do rozwoju instytucji”. 

Współpraca według wielu badaczy jest zjawiskiem absolutnie kluczowym dla zrozumienia historii rozwoju gatunku homo sapiens. To właśnie dzięki współpracy dużych grup osób niespokrewnionych lub w ogóle nieznających się ludzie dokonali tak spektakularnego podboju planety i wytworzyli cywilizację zdolną organizować loty w kosmos, budować niezwykle skomplikowane (a niedługo inteligentne i prawie samodzielne) maszyny, leczyć wiele śmiertelnych dotąd chorób i wytwarzać ogromne ilości pożywienia. 

We współczesnych organizacjach temat współpracy w zasadzie odkrywa się na nowo. Dobrej współpracy nie sposób jednak zadekretować. Do jej zaistnienia muszą zostać spełnione określone warunki – i o tym właśnie jest nowe szkolenie ECHOCAST.


Moduł: „Współpraca – klucz do rozwoju instytucji”

Sprawne działanie instytucji kultury, realizacja przedsięwzięć wystawienniczych, wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych wymaga zaangażowania wielu osób i ich współdziałania. Umiejętność współpracy stanowi w tym kontekście kompetencję kluczową. Co ciekawe, umiejętność tę można trenować i rozwijać, co umożliwia nowy moduł szkoleniowy.

Cel szkolenia: wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności dotyczące budowania kultury współpracy w relacjach zawodowych.

Zakres szkolenia:

  • współzależność jako podstawowa przesłanka do współpracy;
  • prawo relacji społecznych Deutscha;
  • cechy kultury opartej na współpracy i rywalizacji;
  • od czego zależy jakość współpracy;
  • trzy aspekty kompetencji – wiedza, postawy i umiejętności.

W efekcie szkolenia uczestnicy:

  • nauczą się traktować współpracę jako kompetencję, którą można rozwijać poprzez poszerzanie wiedzy, wzmacnianie określonych postaw i trenowanie umiejętności;
  • zrozumieją, jakie cechy środowiska zawodowego sprzyjają współpracy, a jakie do niej zniechęcają;
  • dowiedzą się, co motywuje ludzi do współpracy i jakie umiejętności są kluczowe dla konstruktywnej współpracy;
  • rozpoznają u siebie i w swoim bezpośrednim otoczeniu zawodowym czynniki wspierające współpracę;
  • zaplanują osobiste działania rozwojowe w kierunku wzmacniania kompetencji współpracy.

Czas szkolenia: 1 dzień

Dla kogo: pracownicy instytucji kultury

Autor modułu: Mariusz Turek – psycholog, absolwent Podyplomowego Studium Coachingu przy Laboratorium Psychoedukacji i Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Specjalizuje się w takich obszarach jak: komunikacja interpersonalna, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, umiejętności trenerskie, współpraca w zespole, zarządzanie i przywództwo, coaching.

Konsultacje merytoryczne: Katarzyna Liwak-Rybak

Moduł: „Współpraca – klucz do rozwoju instytucji”

Sprawne działanie instytucji kultury, realizacja przedsięwzięć wystawienniczych, wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych wymaga zaangażowania wielu osób i ich współdziałania. Umiejętność współpracy stanowi w tym kontekście kompetencję kluczową. Co ciekawe, umiejętność tę można trenować i rozwijać, co umożliwia nowy moduł szkoleniowy.

Cel szkolenia: wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności dotyczące budowania kultury współpracy w relacjach zawodowych.

Zakres szkolenia:

  • współzależność jako podstawowa przesłanka do współpracy;
  • prawo relacji społecznych Deutscha;
  • cechy kultury opartej na współpracy i rywalizacji;
  • od czego zależy jakość współpracy;
  • trzy aspekty kompetencji – wiedza, postawy i umiejętności.

W efekcie szkolenia uczestnicy:

  • nauczą się traktować współpracę jako kompetencję, którą można rozwijać poprzez poszerzanie wiedzy, wzmacnianie określonych postaw i trenowanie umiejętności;
  • zrozumieją, jakie cechy środowiska zawodowego sprzyjają współpracy, a jakie do niej zniechęcają;
  • dowiedzą się, co motywuje ludzi do współpracy i jakie umiejętności są kluczowe dla konstruktywnej współpracy;
  • rozpoznają u siebie i w swoim bezpośrednim otoczeniu zawodowym czynniki wspierające współpracę;
  • zaplanują osobiste działania rozwojowe w kierunku wzmacniania kompetencji współpracy.

Czas szkolenia: 1 dzień

Dla kogo: pracownicy instytucji kultury

Autor modułu: Mariusz Turek – psycholog, absolwent Podyplomowego Studium Coachingu przy Laboratorium Psychoedukacji i Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Specjalizuje się w takich obszarach jak: komunikacja interpersonalna, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, umiejętności trenerskie, współpraca w zespole, zarządzanie i przywództwo, coaching.

Konsultacje merytoryczne: Katarzyna Liwak-Rybak

Podziel się:
Wykop Facebook
2021-02-12
echocast kółko i krzyżyk.jpg

Co to jest ECHOCAST? (artykuł)

ECHOCAST (European Cultural Heritage Organizations Customer Awareness Staff Training) to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich.

modul11 baner.jpg

Moduły szkoleniowe Echocast (artykuł z wewnątrzną nawigacja)

Obecnie dostępne moduły to: „Doskonała obsługa klienta instytucji kultury”, „Różne potrzeby zwiedzających”, „Rozwiązywanie trudnych sytuacji” oraz „Angażując publiczność”.

Echocast różne potrzeby.jpg

Program ECHOCAST Polska (artykuł)

Program ECHOCAST Polska powstał w 2015 r. w celu aktualizacji materiałów ECHOCAST i dla zapewnienia wysokiej jakości szkoleń dzięki systematycznym pracom nad materiałami, szkoleniom i superwizji trenerów oraz certyfikacji. ECHOCAST to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich. Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie aktualizuje, modyfikuje i rozwija owe materiały. Prowadzi również szkolenia trenerskie, organizuje egzaminy i wydaje certyfikaty.

echocast szkolenia trenerow baner.jpg

ECHOCAST w liczbach (artykuł)

ECHOCAST (European Cultural Heritage Organizations Customer Awareness Staff Training) to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich.

Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej

Muzeum w Internecie

Organizator

Partnerzy

Sponsorzy

Idea & Design
Copyright © Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych na naszej stronie internetowej oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych Użytkowników. Pliki cookies mogą Państwo kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszej strony internetowej, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż akceptują Państwo stosowanie plików cookies. Potwierdzam, że aktualne ustawienia mojej przeglądarki są zgodne z moimi preferencjami w zakresie stosowania plików cookies. Celem uzyskania pełnej wiedzy i komfortu w odniesieniu do używania przez nas plików cookies prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności.

✓ Rozumiem