PL EN
Unia Europejska
Unia Europejska
nieslyszacy
PL EN
Unia Europejska
Unia Europejska

Praca w Dziale Administracji | zgłoszenia do 30 września


Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie poszukuje pracownika Działu Administracji

Czym zajmuje się Dział Administracji?

Głównym celem Działu Administracji jest zapewnienie efektywnego funkcjonowania Muzeum poprzez zarządzanie dokumentacją, zarządzanie majątkiem nieruchomym i ruchomym, komunikacją wewnętrzną i innymi aspektami związanymi z administracją. Współpracuje z zewnętrzną firmą odpowiedzialną za BHP oraz zapewnia środki ochrony osobistej, artykuły i narzędzia biurowe. Zarządza samochodami służbowymi i nadzoruje prace firmy odpowiedzialnej za utrzymanie porządku w pomieszczeniach biurowych.

Do Twoich zadań będzie należało m.in.:

  • administrowanie lokalami, w tym przygotowanie korespondencji, dokumentacji, obliczanie opłat czynszowych i eksploatacyjnych,
  • udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów realizowanych w dziale,
  • przygotowanie zgodnie z procedurą PZP zakupów: usług, wyposażenia i materiałów niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Muzeum,
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapotrzebowań oraz opisu faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
  • koordynacja umów cywilno-prawnych i zakresu prac zleceniobiorców,
  • prowadzenie spraw w zakresie umów użyczenia bądź wynajmu powierzchni lub samochodów służbowych,
  • prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z samochodów służbowych, w tym rozliczanie zużycia paliwa, dbanie o stan techniczny, organizowanie serwisów, przeglądów oraz napraw,
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi oraz z wywozem nieczystości stałych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów zielonych, a także spraw w zakresie opłat oraz podatków lokalnych;
  • archiwizowanie dokumentów działu.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja,
  • rzetelność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • dokładność i dbałość o szczegóły,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

  • doświadczenie w administrowaniu budynków, lokali,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
  • pracę w muzeum, które realizuje ciekawy i różnorodny program,
  • stabilne wynagrodzenie,
  • możliwość doskonalenia zawodowego (udział w szkoleniach i kursach, także zagranicznych),
  • legitymację pracowniczą uprawniającą do bezpłatnego wstępu do muzeów wpisanych do Państwowego Rejestru Muzeów.


Zgłoszenia:

Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać do dnia 30 września 2024 r. na adres mailowy: rekrutacja@muzeum-wilanow.pl lub w wersji tradycyjnej na adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa (z dopiskiem: Rekrutacja –pracownik w Dziale Administracji).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów.

 

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych w procesie rekrutacyjnym jest Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie z siedzibą przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa. Z Muzeum można się skontaktować poprzez adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.
  2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeum-wilanow.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko oraz na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

a. przepis prawa – w odniesieniu do zakresu danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie określonego w przepisach Kodeksu pracy: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;

b. prawnie uzasadniony interes Muzeum, w zakresie danych zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji;

c. zgoda na przetwarzanie danych:

    • jeżeli podane zostaną dodatkowe dane, których zakres nie wynika z przepisów Kodeksu pracy – zgoda wyrażona poprzez przesłanie aplikacji.
    • na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych – zgoda wyrażona w oświadczeniu przesłanym do Muzeum w zgłoszeniu rekrutacyjnym.

5. Muzeum będzie przechowywało zebrane dane osobowe przez okres miesiąca od chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. A w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody na przetwarzanie danych do przyszłych celów rekrutacyjnych przez okres 2 lat lub do momentu odwołania takiej zgody.

6. W sytuacji nawiązania stosunku pracy dane osobowe zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, zostaną włączone w całości do akt osobowych pracownika na podstawie przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.

7. Muzeum będzie przekazywało dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na swoje zlecenie, w tym podmiotom obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z Muzeum i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

8. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo: dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Muzeum, o którym mowa w pkt 4b, każda osoba ma prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.

9. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych jest zgoda, o której mowa w pkt 4c, każda osoba ma prawo jej wycofania poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

10. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Muzeum lub z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe wskazane powyżej).

11. Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy, w pozostałym zakresie jest dobrowolny. Bez podania obowiązkowych danych nie będzie możliwy udział w procesie rekrutacji prowadzonym przez Muzeum.



    2024-09-03
    Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej

    Muzeum w Internecie

    Organizator

    Partnerzy

    Sponsorzy

    Idea & Design
    Copyright © Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

    Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych na naszej stronie internetowej oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych Użytkowników. Pliki cookies mogą Państwo kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszej strony internetowej, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż akceptują Państwo stosowanie plików cookies. Potwierdzam, że aktualne ustawienia mojej przeglądarki są zgodne z moimi preferencjami w zakresie stosowania plików cookies. Celem uzyskania pełnej wiedzy i komfortu w odniesieniu do używania przez nas plików cookies prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności.

    ✓ Rozumiem