Praca w Dziale Administracji | zgłoszenia do 30 września
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie poszukuje pracownika Działu Administracji
Czym zajmuje się Dział Administracji?
Głównym celem Działu Administracji jest zapewnienie efektywnego funkcjonowania Muzeum poprzez zarządzanie dokumentacją, zarządzanie majątkiem nieruchomym i ruchomym, komunikacją wewnętrzną i innymi aspektami związanymi z administracją. Współpracuje z zewnętrzną firmą odpowiedzialną za BHP oraz zapewnia środki ochrony osobistej, artykuły i narzędzia biurowe. Zarządza samochodami służbowymi i nadzoruje prace firmy odpowiedzialnej za utrzymanie porządku w pomieszczeniach biurowych.
Do Twoich zadań będzie należało m.in.:
- administrowanie lokalami, w tym przygotowanie korespondencji, dokumentacji, obliczanie opłat czynszowych i eksploatacyjnych,
- udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów realizowanych w dziale,
- przygotowanie zgodnie z procedurą PZP zakupów: usług, wyposażenia i materiałów niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Muzeum,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapotrzebowań oraz opisu faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
- koordynacja umów cywilno-prawnych i zakresu prac zleceniobiorców,
- prowadzenie spraw w zakresie umów użyczenia bądź wynajmu powierzchni lub samochodów służbowych,
- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z samochodów służbowych, w tym rozliczanie zużycia paliwa, dbanie o stan techniczny, organizowanie serwisów, przeglądów oraz napraw,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi oraz z wywozem nieczystości stałych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów zielonych, a także spraw w zakresie opłat oraz podatków lokalnych;
- archiwizowanie dokumentów działu.
Nasze wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista, dyskrecja,
- rzetelność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
- dokładność i dbałość o szczegóły,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- doświadczenie w administrowaniu budynków, lokali,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- pracę w muzeum, które realizuje ciekawy i różnorodny program,
- stabilne wynagrodzenie,
- możliwość doskonalenia zawodowego (udział w szkoleniach i kursach, także zagranicznych),
- legitymację pracowniczą uprawniającą do bezpłatnego wstępu do muzeów wpisanych do Państwowego Rejestru Muzeów.
Zgłoszenia:
Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać do dnia 30 września 2024 r. na adres mailowy: rekrutacja@muzeum-wilanow.pl lub w wersji tradycyjnej na adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa (z dopiskiem: Rekrutacja –pracownik w Dziale Administracji).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów.
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych
- Administratorem danych osobowych zbieranych w procesie rekrutacyjnym jest Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie z siedzibą przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa. Z Muzeum można się skontaktować poprzez adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.
- W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeum-wilanow.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko oraz na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a. przepis prawa – w odniesieniu do zakresu danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie określonego w przepisach Kodeksu pracy: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
b. prawnie uzasadniony interes Muzeum, w zakresie danych zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji;
c. zgoda na przetwarzanie danych:
- jeżeli podane zostaną dodatkowe dane, których zakres nie wynika z przepisów Kodeksu pracy – zgoda wyrażona poprzez przesłanie aplikacji.
- na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych – zgoda wyrażona w oświadczeniu przesłanym do Muzeum w zgłoszeniu rekrutacyjnym.
5. Muzeum będzie przechowywało zebrane dane osobowe przez okres miesiąca od chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. A w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody na przetwarzanie danych do przyszłych celów rekrutacyjnych przez okres 2 lat lub do momentu odwołania takiej zgody.
6. W sytuacji nawiązania stosunku pracy dane osobowe zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, zostaną włączone w całości do akt osobowych pracownika na podstawie przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
7. Muzeum będzie przekazywało dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na swoje zlecenie, w tym podmiotom obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z Muzeum i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
8. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo: dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Muzeum, o którym mowa w pkt 4b, każda osoba ma prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.
9. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych jest zgoda, o której mowa w pkt 4c, każda osoba ma prawo jej wycofania poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
10. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Muzeum lub z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe wskazane powyżej).
11. Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy, w pozostałym zakresie jest dobrowolny. Bez podania obowiązkowych danych nie będzie możliwy udział w procesie rekrutacji prowadzonym przez Muzeum.