Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie (Warszawa) poszukuje kandydata / kandydatki do Działu Dokumentacji i Cyfryzacji na stanowisko: specjalista ds. systemów informacji przestrzennej (GIS) i fotogrametrii.
Opis stanowiska (podstawowe obowiązki):
- współtworzenie i rozbudowa istniejącego systemu informacji przestrzennej;
- wykonywanie analiz przestrzennych i opracowań kartograficznych;
- przygotowywanie internetowych aplikacji mapowych na podstawie danych przechowywanych w systemie;
- współpraca z pracownikami innych działów Muzeum przy rozbudowie systemu informacji przestrzennej;
- formułowanie wymagań odnośnie przyjmowanej do zasobów Muzeum dokumentacji cyfrowej;
- przygotowywanie dokumentacji fotogrametrycznych.
Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracy obejmuje:
- pozyskiwanie i wprowadzanie nowych danych do systemu informacji przestrzennej, aktualizowanie danych przechowywanych w systemie;
- tworzenie nowych baz danych w systemie, projektowanie struktury baz danych;
- wykonywanie analiz przestrzennych, opracowań kartograficznych i wizualizacji na wewnętrzne potrzeby Muzeum;
- publikowanie serwisów, tworzenie internetowych aplikacji mapowych na postawie danych zawartych w systemie;
- formułowanie wymagań dotyczących dokumentacji przekazywanej do zasobów Muzeum (dokumentacja architektoniczna, fotogrametryczna etc.);
- współpraca z pracownikami innych działów Muzeum w zakresie rozbudowy systemu informacji przestrzennej;
- prowadzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji systemu informacji przestrzennej;
- bieżące wsparcie użytkowników systemu informacji przestrzennej wewnątrz instytucji;
- przygotowywanie dokumentacji fotogrametrycznej (modele 3D, ortoobrazy etc.) oraz ich publikacja w Internecie;
- współpraca przy organizacji okazjonalnych wydarzeń związanych z wykorzystaniem systemu informacji przestrzennej i fotogrametrii w Muzeum – udział w spotkaniach, konferencjach, prezentacjach, prowadzenie szkoleń i warsztatów;
- prowadzenie dokumentacji wykonywanych czynności, sprawozdań, wykazu mierników.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (kierunki: geodezja i kartografia, geoinformatyka, gospodarka przestrzenna, geografia lub podobne);
- umiejętność obsługi oprogramowania GIS: ArcGIS Desktop i ArcGIS Server, w tym umiejętność pozyskiwania danych do systemu informacji przestrzennej oraz ich modyfikacji, zarządzania bazami danych, wykonywania analiz przestrzennych oraz redagowania opracowań kartograficznych;
- mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu internetowych aplikacji mapowych oraz udostępnianiu danych poprzez Portal for ArcGIS lub ArcGIS Online;
- wiedza specjalistyczna z zakresu fotogrametrii pozwalająca na przygotowywanie dokumentacji fotogrametrycznej oraz formułowanie wymagań i weryfikację poprawności materiałów przekazywanych przez wykonawców zewnętrznych;
- umiejętność pracy z bazami danych Microsoft SQL Server, mile widziane również Oracle oraz PostgreSQL;
- umiejętność obsługi oprogramowania typu CAD (preferowany Autodesk AutoCAD);
- umiejętność obsługi oprogramowania do wyświetlana/analizy chmur punktów, np. CloudCompare;
- umiejętność obsługi oprogramowania pakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excel;
- mile widziana znajomość oprogramowania Adobe: Photoshop, Bridge;
- mile widziana znajomość języków programowania Python, JavaScript i VBA;
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej w j. angielskim;
- zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy koniecznej do budowania kompetencji na stanowisku.
Oczekiwania:
- wysoka kultura osobista;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- komunikatywność;
- rzetelność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność przekazywania wiedzy;
- chęć uczenia się i rozwoju swoich umiejętności;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- pracę w doświadczonym zespole specjalistów w zakresie cyfryzacji zbiorów;
- możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach oraz pracę na terenie zabytkowego założenia pałacowo-ogrodowego.
Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@muzeum-wilanow.pl lub w wersji tradycyjnej na adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie:
ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa
(z dopiskiem: Rekrutacja – DDC) w terminie do 04.09.2022 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów.
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych
- Administratorem danych osobowych zbieranych w procesie rekrutacyjnym jest Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie z siedzibą przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa. Z Muzeum można się skontaktować poprzez adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.
- W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeum-wilanow.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) przepis prawa – w odniesieniu do zakresu danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie określonego w przepisach Kodeksu pracy: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
b) prawnie uzasadniony interes Muzeum, w zakresie danych zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji;
c) zgoda na przetwarzanie danych – jeżeli podane zostaną dodatkowe dane, których zakres nie wynika z przepisów Kodeksu pracy, zgoda na ich przetwarzanie zostanie wyrażona poprzez przesłanie aplikacji. - Muzeum będzie przechowywało zebrane dane osobowe przez okres miesiąca od chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- W sytuacji nawiązania stosunku pracy dane osobowe zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, zostaną włączone w całości do akt osobowych pracownika na podstawie przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
- Muzeum będzie przekazywało dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na swoje zlecenie, w tym podmiotom obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z Muzeum i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo: dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Muzeum, o którym mowa w pkt 4b, każda osoba ma prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych jest zgoda, o której mowa w pkt 4c, każda osoba ma prawo jej wycofania poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
- W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Muzeum lub z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe wskazane powyżej).
- Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy, w pozostałym zakresie jest dobrowolny. Bez podania obowiązkowych danych nie będzie możliwy udział w procesie rekrutacji prowadzonym przez Muzeum.