Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie poszukuje kandydata lub kandydatki na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży i udostępniania przestrzeni w Dziale Rekonstrukcji Historycznej i Sprzedaży.
Do zadań ww. osoby będzie należało:
- opracowanie, aktualizacja i nadzór nad ofertą udostępniania przestrzeni;
- przygotowanie i realizacja wydarzeń, tj. udostępnianie przestrzeni, sesje zdjęciowe, wydarzenia plenerowe – np. koncerty, wydarzenia sportowe, charytatywne;
- współpraca z kontrahentami – w zakresie promocji i marketingu;
- przygotowanie, nadzór i rozliczenie umów sponsorskich, barterowych;
- zarządzanie zadaniem dot. sprzedaży i udostępniania przestrzeni w charakterze kuratora;
- przygotowanie dokumentacji dot. realizacji czasowej wystawy świetlnej pod łączną nazwą „Królewski Ogród Światła”, w tym: przygotowanie szacowania, wniosków w celu uruchomienia postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, nadzór nad realizacją i wykonaniem umów i wystawy;
- koordynacja i nadzór nad umowami dot. realizacji zadań w ramach czasowej wystawy świetlnej pod łączną nazwą „Królewski Ogród Światła”, w tym: obsługą ruchu, zapleczem sanitarnym, serwisem wystawy, prowadzeniem social mediów wystawy – profilu Facebook;
- obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów BPMS.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- dobra organizacja pracy, samodzielność;
- zaangażowanie w wykonywaną pracę, staranność, sumienność i niezawodność;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- umiejętność negocjacji;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy zawodowej na podobnym stanowisku lub potwierdzone doświadczenie zarządzania projektami kulturalnymi.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w środowisku muzealnym.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat;
- stabilne wynagrodzenie;
- pracę w doświadczonym zespole;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Zgłoszenia
Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@muzeum-wilanow.pl lub w wersji tradycyjnej na adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa (z dopiskiem: Rekrutacja – specjalista ds. sprzedaży i udostępniania przestrzeni) do 2 grudnia 2022 r.
Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów.
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych
- Administratorem danych osobowych zbieranych w procesie rekrutacyjnym jest Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie z siedzibą przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa. Z Muzeum można się skontaktować poprzez adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.
- W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeum-wilanow.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) przepis prawa – w odniesieniu do zakresu danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie określonego w przepisach Kodeksu pracy: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
b) prawnie uzasadniony interes Muzeum, w zakresie danych zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji;
c) zgoda na przetwarzanie danych – jeżeli podane zostaną dodatkowe dane, których zakres nie wynika z przepisów Kodeksu pracy, zgoda na ich przetwarzanie zostanie wyrażona poprzez przesłanie aplikacji. - Muzeum będzie przechowywało zebrane dane osobowe przez okres miesiąca od chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- W sytuacji nawiązania stosunku pracy dane osobowe zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, zostaną włączone w całości do akt osobowych pracownika na podstawie przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
- Muzeum będzie przekazywało dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na swoje zlecenie, w tym podmiotom obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z Muzeum i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo: dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Muzeum, o którym mowa w pkt 4b, każda osoba ma prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych jest zgoda, o której mowa w pkt 4c, każda osoba ma prawo jej wycofania poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
- W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Muzeum lub z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe wskazane powyżej).
- Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy, w pozostałym zakresie jest dobrowolny. Bez podania obowiązkowych danych nie będzie możliwy udział w procesie rekrutacji prowadzonym przez Muzeum.