© Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
   |   22.07.2021

Ratunkowe prace konserwatorskie na parterze północnego skrzydła Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy
art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)

Znak sprawy: DEF.ZP.2401.7.JM.2021

30 czerwca 2021 r. opublikowano:

1. Termin składania ofert:  30 lipca 2021 r. godz. 10:00

2. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektroniczne:

2.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl.

2.2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl

2.3. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami jest platforma (Marketplanet)https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl

2.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się następującym znakiem sprawy: DZP.2401.7.JM.2021

2.5. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem w/w platformy.

2.6. Specyfikacja Warunków Zamówienia, jak również wszystkie inne dokumenty dotyczące przedmiotowego postępowania będą udostępniane na w/w platformie

2.7. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na w/w platformie, wówczas ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.

2.8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin

2.9. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie.

2.10. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).

2.11. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.